Hamilelikte kanama yaşayıp 2,3 lü taramalarda detaylı ultrasyonda bebeğiniz sağlıklı miydi veya sağlıklı kucağınıza aldınız mı yaşayan var mı ? 2 li taramaya çok az zamn kaldı ama düşünmeden edemiyorum 😞 kalp atışları , bebeğin olduğu kesenin kaalinligi gayet iyi dedi sorun yok dedi ama aklımda hep bir şüphe