Anneadayiii__
Devlet de hiç bi şekilde giremiyor. Özel hastane de de nadir her hastane de izin verilmiyor. Refakatçi bile izin verilmiyor devlet hastanesinde çünkü bazen 2 kişilik oda da kalabiliyor doğum yapmış Hanımlar diğer yatan hastanın mahremi diye izin verilmiyor.