Fadiiiik ya böyle pıt pıt oluyo odur çünkü ben de başta emin olmuyodum sonuçta aynı şey gün geliyo kolumuzda oluyo damar atması gibi şeyler fakat bu farklı yerlerde oluyo ve sistemli değil ayrıca çok oluyo benim ben emin oldum yani artık☺️ Eskiden sadece gece sırt üstü yattığımda olurdu şimdi gün içinde de çok oluyo bence senin hissettiğinde bebişin Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım ❤️🐣😊