RezMom Gebesannee aşıyı ne kaçıncı haftada oldunuz ben 23.haftaya gircem sağlık ocağından ne aradılar ne bişey
Sadelim Gebesannee ilk dozu 18. Haftamda ikinci 22. Haftamda oldum ikisinde de ağrı harici bı sıkıntı olmadı
mervemurat16 Gebesannee kişiden kişiye değişiyor sanırım ben 24.cü haftada tek doz oldum kol ağrısı dışında hiçbirşey olmadı şükür
Mavilikler8 Gebesannee Benim zayıf bir bünyem var yerimden kalkamadım kolumun ağrısı üç gün sürdü. Doktora ikinci dozu olmak istemiyorum dedim ilkokulda tetanoz olmuştum dedim o zaman ikinci doza gerek yok dedi.
_mom22 Özellikle 2. Dozda halsizlik kırgınlık üşüme oldu 3 gün sürdü bu. Ve bir hafta boyunca bebeğimin hareketleri ciddi anlamda azaldı. Ataştırınca yan etki olduğunu gördüm. Toparlanıp notmalde dönmem bir hafta sürdü.
Esraabbaa Ben iki dozu da oldum kolumdaki ağrı dışında bir yan etki yaşamadım. Ağrı da aşırı değildi genelde kaldırırken ya da üstüne yatınca acıyordu
Gebesannee 17.ci haftayım tam bugün oldum 1 dozu şimdilik sıkıntı yok inşallah böyle devam eder ☺️ teşekkür ederim hepinize
Mimpie Mavilikler8 tabii ki öyle, ona lafım yok. Sadece ilkokulda olduğunuz için gerek görmemiş gibi bir durum oldu, başkaları görüp de ilkokulda olmuştum ben de gerek yok o zaman diye düşünmesin diye belirtmek istedim ☺️
Mavilikler8 Mimpie Tek doz yine şart tabi ki doktorun demesine göre,ben bir doz oldum yakın zamanda. Yanlış bilgilendirmiş olmayayım. Teşekkür ederim. :)