Ef1001 Az olması vs endisenlendiriyor ama saatlerdir durmaksızın hareket ediyor bebegim 32.haftadayiz normal mi bilgisi olan var mı yada size de oluyor mu :)
Opheliaxxx Ef1001 bugün aynısını düşünüyordum postu görünce şaşırdım maşallah diyelim inşallah iyidir ben sabah uyanıyorum akşama kadar bıdır bıdır 😂
Dileksapan Ef1001 bazen saatlerce hareket ediyor bazen de araya 1 2 saat koyuyor o zaman daha çok korkuyorum boş ver canım en iyisi hep oynasınlar 😄