Berenannesiceren Canım bende diyarbakırlıyım annemler burda. Eşimin mesleğinden dolayı cizrede yaşıyorum kontrollerimi orda yaptım. Şuan 31 haftalığım bugün ilk kez genesis hastanesinde fatma hocaya muayene oldum kendisinden çok memnun kaldım çok ilgili, doğumumu onda yapacam inşallah arkadaş tavsiyesiyle geldim yengem de dünya doğumda doğum yaptı arkadaşım da yaptı hiç memnun kalmadılar genesis biraz pahalı ama ilgi alaka iyi 👍