Gul1616 3 tane baklava kadar şeker yüklemesi olacak zararlı olsa kimseye yaptırmazlardı. Ben 115 kiloyla hamile kaldım, bütün aile şeker hastasıyken yaptırdım ki öncesinde şeker şikayetlerim vardı ama gebelik şekeri çıkmadı. Şeker çıkmazsa ki inşallah çıkmaz, diyet yapıp kendinizi gereksiz strese sokmuş olacaksınız. Kolay bir durum değil gebelikte diyet yapmak. Şeker çıkarsa da doktorunuz her muayenede suyu ve karın çevresi için özellikle ölçüm yapacak bazı noktalara önem verecek. Şeker sadece var mı yok mı diye yapılan bir tetkik değil. Umarım yaptırırsınız.