Nuraslanklc Aslı varmı kizlaaar sabırsızlanıyorum kavuşmak için daha zaman çok yol uzun 22+5 iz 20. Haftadan sonra geçmiyor sanki 2 hafta değil 2 ay gibi😆
Aselsmoms Nuraslanklc 37+3 doğdu kızım önce erken doğum olacaktı sancıları durdurup ciğer geliştirici vurdular oğlumda da erken doğum olabilir dediler 38+2 doğdu
Seniz6774 Nuraslanklc ayyy bu ineklerde doğru çıkıyor ama insanlarda hiç alakası yok canım 😅 ben oğlumu 39+4te doğurdum ama ablam kızını 41 haftalikken bile sezeryan ile doğurdu.
Nuraslanklc Seniz6774 benim oğlan da 39+5 te dogmustu kardesler muhtemelen aynı zamanlarda doğuyor heralde😄