Kızlar 4 cm açıklık var ama sancım yok diye post açmıştım 2 gün oldu bugün korktum dayanamadım şehir hastanesine tekrar acile geldim açıklık 5 cm olmuş hemen yatış yapıldı egzersiz yaptım yürüyüşle dualrla çok şükür bebek kanala girdi yarım saat kadar suni sancı verdiler oynaya güle müzikler eşliğinde hiç böyle bir doğum hayal etmemiştim hemde devlette çok şükür Allahım herkesin gönlüne göre versin Gaziantep şehir hastanesi ekip harika gerçekten özele İyiki de o kadar para dökmedim 🩷🧿🧿🧿