Umut_aras Ugu324 20 hafta değilim 17+2 im bebeginizin hareketlerini hisssettinjzmj hareketleri hissetmeye başlarsam daha iyi olacağım siz nasilsinjz
gtoptasss Ugu324 biz 20+4 olduk mart anneleri başlığını gördüm ama bizim doğum nisan gibi olacak 😂 erken gelmezsek tabi detaylı ultrason yaptırdınız mı
Gizemesra Ugu324 valla yuvarlanıp gidiyoruz yolun yarısı olduk bakalım hayırlısı ile doğarlar inşallah bebeişlerimiz