Herkese iyi akşamlar 9 Kasım günü sabah 8 de doktor kontrolüm vardı nst takıldım aciklik bakildi ki ben 2 haftaya kadar 3cm açıklıkla dolaştım artış yoktu o gün 2 saat arayla açıklığa bakıldı çünkü bende kasik agrisi vardı ama sancı değildi çünkü nst de sancı çıkmıyordu.
Neyse gelgeleim doğuma 39+4 olduğum ve bebeğim iri olduğu için bugün doğumu baslatcaz dedi. Gözümü çok korkuttular normal doğuma sezarzani önerdiler fakat istemedim onun için imza istediler normal doğum yapmak istediğim için.saat 18de suni sancı başlatıldı lavma yapıldı bana ve ben sancıları yavaş yavaş hissetmeye başladım sancı geldikçe comeldim ikindim ve ara ara nst de bağlı kaldım derken aciklik 5 cm di. Saat 22.00 da doktor geldi suyumu patlattı bu çok acı hissedilmeyen bisey yani onda sıkıntı yoktu ama kesenin içinde doktor acikligima baktığında bile bebek yukarı cikiyo keseyle beraber dedi o yüzden karnımın üzerinden bası uyguladılar o biraz canımı yaktı tabi suni sancinin etkiside var. Şu patlatıldıgi için bebeğin kalp ritmini dinlemeleri için bi 10 15 dakika nstde kaldım sonra kalktım 10 dakika falan yürüyüş yaptım. Tabi saat kaç bu arada hiç bilmiyorum doktor tekrar geldi acikligima baktı 6 santim dedi ve bakarken ikinmami istedi ikin ikin dedi ikindim sonra ikinma dedi dogum basliyor dedi ve beni apar topar doğum masasına aldılar orda 2 defa ikinmam la kızım dünyaya geldi 22.43 de tarif edilemez bi rahatlama geldi miniğim şuan 10 günlük. Bu yazıyı buraya yazmak bana da nasip oldu 🥰 biraz uzun oldu kusura bakmayın. Sormak istediğiniz bisey varsa müsait oldukça cevaplarım şimdiden herkese iyi geceler 😇😍