Ozgebah 34. Haftamdayim Kalcama ve bacağıma.giren kramplardan yürüyemiyorum artik.paytak.paytak anca yuruyebiliyorum benim.gibi olanlar var mı acaba normal mi hamiskolar???
Ozge11 Ozgebah 33+3 üz benim de kramplarım arttı bacağımda baldırımda gece uykumda krampla uyanıyorum bikaç dakika sürüyor sonraki gün bacaklarım damarlarım çürümüş gibi ağrıyor dokunamıyorum bile 😔
Selale_bati Ozgebah benimde 34 haftam bitiyor mode yanmasi disjnda pek sorunum yok birde arada gece uyandigimda bacagimi hiseetmiyorum arada nadiren ellerim kolum uyusuyor okadar
Yesimmmm Ozgebah 30+2 yim kramp sürekli yaşıyorum magnezyum verdi doktorum 5. Ay bitiminden doguma kadar arta arta kramplar ilerler magnezyum krampları hafifletir demişti.
Ozgebah Ozge11 2 gündür yürüyemiyorum resmen korkuyorum bu yuzden kramp yaninda sanki agrilarim var adim.atamiyorum
Mgyldrmzclk Magnezyum kullanın faydası oluyor gerçekten 😕 bana da kramp giriyordu doktorum verdi bazen içerim hemen rahatlatır
Ozgebah Mgyldrmzclk kullanıyorum hergun alıyorum ama kramptan da öte ağrıdan mı anlayamadigim bişey adımımı atarken kasiliyo gibi yürüyemiyorum resmen
Mgyldrmzclk Bu aralar benimde ağrılarım oluyor bacak aramda felan😔 çatı ağrısı olabilirmiş belki seninde bu şekilde kaslarında ağrıların vardır. Zaten kramp girince baya agrısı sürüyor 😒