27 haftalık hamileyim ve bebeğim de normal şekilde gelmek isterse normal doğum istiyorum ama doğumdan daha çok beni alttan muayene korkutuyor daha önce düşük olduğun da canım çok yanmıştı bakılması şart olmadığı söyleniyor doktor ne der buna bilmiyorum ama sizin çatı muayenesi olmadan doğum yapanız oldu mu