Sadece kasıklarıma sancı vuruyor. Baya sancı ama can yakacak kadar. Belimde yok. Kuyruk sokumumda var hafif ama kasıklardak gibi değil. Bebek de aşırı aşırı hareketli sancı olunca duruyor karnım sertleşiyor. Bu kadar hareketli olması normal mi. Doğum başlayınca hareketleri azalması gerekmiyomuydu. İkinci hamileliğim ama bu cok farklı oluyor. Tecrübesi olanlar yazabilir mi.