YarenUmut gebelik için uğraşınca gerçekten daha farklı oluyor . Çok iyi anlıyorum sizi . Ben yıllarca değil ama 6 7 ay falan hastanelerde çok uğraştım polikistikover yüzünden. Ama ikincide uğraşmadan olduğu için ikinciyi hemen kabullenemedim. Çok fark var duygusal anlamda . Çok şükür Rabbım verdi aratmadı size de bize de .