Pazartesi günü tek doz olarak vurulacağım (normalde 2 doz ama ben hamilelik öncesi köpek ısırdı diye olmuştum 1 doz o yüzden tek doz yeterli dediler). Aile hekimim aradı randevu vermek istedi, kendi doktorumu aradım sordum tabii ki tam zamanı dedi bir daha sorgulamadım. Benim uzmanlığım farklı bunun kararını vermeyi de uzmanlarına bırakıyorum.