Seniz6774 TugbaYalcin57 dimi insan başına gelecekleri bildiği için sanki daha çok korkuyor ya . Benimde içim ürperiyor bazen . Doğuma giderken oğlumu nasıl bırakıp gidicem ve doğumda neler olacak kafam allak bullak . 🫣
TugbaYalcin57 Seniz6774 Aynen oyle ben bide sezeryandan cok korkuyorum ilk dogumum normaldi mecbur sezeryan olucam simdi 😔
3438FG Annee026 Yok ya benim için o kadar çabuk geçmedi. Yinede çok şükür hamdolsun bugünlere sağlıkla hayırla gelsinler 🌺
3438FG Bebekbeklrkn Benim elhamdülillah herşey tamam. Öyle büyük alınacak hiçbir eşyası kalmadı. Sadece kıyafetleri var. Onlarda etraftan fazlasıyla geldiği için kendim büyük beden alıyorum bebeğe
Seniz6774 TugbaYalcin57 özel değilse neden sezeryan şimdi. Bi sorun mu var . Benimde ilk normal doğum ama şimdi bebeğin eşi aşağıda dedi doktor eğer 32. Haftaya kadar yukarıya çıkmazsa normal doğum olmaz gibi görünüyor.