MeltemmB
Şuan adet sancısı gibi sancım var. Ve yaklaşık 7-8 şakadır gitmedi. Yalancı sancı dicem ama kısa sürmüyor. Ve diğer yalancı sancılarıma göre daha şidddetli. Alt kasık tarafımda çok ağrı var . Bu yalancıya benzemiyor. Ama uzun sürmeside kafamı karıştırıyor. ??