Kader5138 ilk gebeliğimdi geve sancım olduğu için acile gittim açılmam ilerledi ama sabaha karşı sancım durunca suni sancı taktılar o sırada da açılmam ilerledi ama 7 cm den sonra birden durdu ve ilerlemedi o yüzden de nöbetçi doktor sezeryana karar kıldı zaten doğum hanede yemek yeme yasak olduğu için aç olunca anesteziye uygundum belden uyuşturdular ameliyathane aşırı soğuk geldi belden iğne yaptılar ağrısızdı hissetmedim ama kendimi kastığım için 4-5 kere tekrarladılar uyuştuktan sonra kestiler kızımı doğduktan sonra o dikişleri hiç hatırlamıyorum sanırım belli saat sancı çektiğim için uyuya kaldım çok yorgundum çümkü o sıra kızımı alıp ebeler giydirmiş babasına göstermişler sonra uyanma odasında gözlerimi açtığım da bebeğim yanındaydı 2 saat geçince beni odama aldılar hatta orada beklerken ilk emzirmeyi denedik