anneeoluyoruumm Kızlar 6+2 oldum iki gün önce şiddetli bir şekilde kusma vardı, aslında hala da var fakat ben kendimi kastığım için kusamıyorum o yüzden sadece yoğun bulantı yaşıyorum.. Ve ateşim 38.5’tan hiç düşmüyor ne yapabilirim hiç birşey yiyemiyorum 2 gündür aç aç dolanıyorum midem hiç bir şeyi almıyor yemek kokusu bile alsam bulantım oluyor sadece bulantım uyuyarak geçiyor 7/24’te uyuyamam kiiii 🤦🏼♀️😔
karakayahavva00 anneeoluyoruumm şuan aynı durumu yaşadığım için durup durup ağlıyorum çok huzursuzum ne zaman geçecek bilmiyorum. Bende 7+5 haftadayım.
emelol karakayahavva00 prillam dr bulantılar için enfes bi ilaç ,çok geçmiş olsun,inşallah çabucak rahatlarsınız, aç kaldıkça bulantı artıyor,az az sık sık yemek yemeye çalışın.Bir süre başkasının hazırladığı şeyleri yemek daha iyi hissettirecektir