Yagmur75 29. Haftamdayım acıkcası her iki dogum türünden de asırı korkuyorum. Fakat sezaryen olma korkusu daha fazla. İğnedir, uyusukluktur pek sevmiyorum sanki bir daha vucudumu kullanamayacakmıs gibi. Normal dogumunda sancısı korkutuyor bakalım artık normal olursa kısmet 😇