İyi akşamlar anneler 🤰🏻 33 haftalık gebeyim ve grip olmuşum , ilaç alamam diye c vitamini depolayayım diye düşünüp bir greyfurt soydum bir an içime bir şüphe düştü internete baktım hamileyken herhangi bir sakıncası var mıdır acaba diye, bazıları hiçbir problem olmaz yazarken bir yorumda hamileler greyfurt yemeden önce doktoruna muhakkak sorsun yazmış. Bu konuda bilgisi olan var mı greyfurt yemenin bi zararı olur mu