Eylul010922 benim eşim ilk evlendiğimiz yıl normal yolla denedik olmadı sonra eşim tahliler yaptı bu ameliyatı olmak zorunda kaldı ve ben aradan çok bi süre geçmeden hamile kaldım düzelme oldu ama bi kaç ay beklemeniz gerekecek düzelme için şuan 2 çocuğum var normal yolla oldu ikiside