Nurgr1 Kızlar biberon olarak Philips avent natural cam biberon 240 ml , emzik olarak ise Philips avent Ultra air night emzik 2′li 0-6 ay Scf376/11 düşünüyoruz sizin öneriniz var mı acaba?
Yusraklnc_ Kesinlikle çok güzel bir marka benim oğlum hiçbir emziği mesela tutmadı bu markayı tuttu hoşuna gitti yani bizde bunda kaldık geri değiştirmedik bidaha
elifsen Ben biberonu doğduktan sonra alma taraftarıyım çünkü belki ihtiyaç bile olmayacak ilk altı ay
MommyLeyla Nurgr1 Bende emzik olarak avent aldım ikili ama 0-6 ayda ultra soft tercih ettim air night yerine daha kullanışlı diye duydum çevremden 😊
Seniz6774 Nurgr1 bende avent taraftarıyım ilk bebeğime avent emzik aldım ve direk tuttu ama biberona gerçekten gerek kalmayabilir . Alacaksanız bile cam almayın bence çok ağır oluyor ve kırılma tehlikesi yüksek