Esmam_ela25 bende 8.haftadan 14.haftaya kadar devam etti. Progestan ilacı kullandım ve bol bol dinlendim hiçbir iş yapmadım, doktorumun özellikle belirttiği birşey vardı onu sana söyliyim, bana kesinlikle stres yapıp kötü birşey düşünme normal hayatına devam et kendini yorma demişti. Stres çok büyük sorunlar yaratabilirmiş bu konuda bu yüzden sende kendini rahat bırak. Emin ol bebek iyi olmasa doktor iyi demezdi 🌷