Gulsum41 Kizlar karnımda ağrı var ama hafif adet olacakmışım gibi hissediyorum acaba bebek yerleşiyor o yüzden mi
Nnoktaa Gulsum41 ilk gebeliğim. İlk haftalarımda ben de sürekli regl sancısı çekiyordum hatta tedirgindim ha oldum olacam sanıyordum. Doktoruma sorduğumda normal olduğunu söylemişti.
Happymom48 Bende çok çektim o ağrılardan dediğiniz gibi hep korkuyordum şu an 8 haftalık olduk geçti biraz