Sidra27 9+4 hamileyim kızlar 3 gündür sürekli aralıklarla gaz sancım oluyor karnım patlayacak gibi oluyor zencefil limon çayı içsem sıkıntı olur mu acaba bi de önerebileğiniz bir şey var mı?
Ahsennesli Sidra27 bende 9 haftalığım hale çekiyorum.Bitki çayıda içemiyorum aç karnıma geziyorum ama davul gibiyim 😭😭😭
Ahsennesli Sidra27 onuda içmeyin diyende var.İçin diyende var ikilemde kaldım.Ama çekeceğimiz varsa çekicez galiba bacım bunu
amayinedeiyiilerledim Kızlar kendinizi sıcak tutun ve cenin pozisyonunda yatın. Başka verebilecek bir tavsiem yok🥲
Rabiaa04 Sıcak bir çay bardağı suya bı cay kaşığı kimyon koyup içmeyi öneriyorlar. Ayrıca yemekleri bol kimyonla yemeyi. Rezene çayıni da onerenler var ama hamilelik süreci olduğu için o konuda bişey diyemem