Sura2 Kızlar AST ALT yüksek çıktı 21 haftalık hamileyim, gastroya yönlendirdiler böyle bi sorun yaşayan var mı?
Mzyn Sura2 değerlerin kaç çıktı benimde yüksek çıktı vitaminleri bıraktım tekrar kan vericem bakılacak
Sura2 Mzyn AST:55 ALT:77 çıktı benimde Pazartesi tekrar bakılacak sana ne dediler yada nasıl bir yol izliyorlar acaba bu durumda? Aşırı yüksek değil ama bilmiyorum 😔
Mzyn Sura2 benimde değerlerim aynı sayılır seninle canım doktorum kan ilacı yapabilir dedi ben ilaçları bıraktım Pazartesi tekrar bakılacak düştümü diye tehlikeli olmadığını söyledi doktorum hamilelikte normal dedi
Sura2 Mzyn gastroya gittik de kullandığım ilaçlar yapmazmış öyle dedi Pazartesi tekrar istedi. Feramat kullanıyorum kan hapı, coledan d3 d vitamini, bide omega 3 alıyorum. Karnımda kızarıklıklar oluştu bu akşam sende var mı öyle birşey?
Merymerymer Sura2 merhaba uzun zaman olmuş ama nasıl çözüm bulundu acaba ben de dvitamini omega Demir ve ecoprn kullanıyordum bir hafta bırakmam söylendi
Mzyn Bende kızarıklık yok canım Pazartesi yi bekleyelim bakalım sonuç ne çıkacak yazarım sana sende haber verirsin