Edanur_Dilek Kanama şikayetiyle kullanan arkadaşlar kanamaniz kaç güne kesildi ne kadar süre kullandınız yazarmısınız ….
Sabirsizanne2510 Edanur_Dilek bende beş gündür kullanıyorum ama geçmedi kanama, bazen kahverengi bazen pembe geliyor. Çok korkuyorum kesilmedikce
Hasret5506 Bende çok hafif bir kanama alan görmüştü 1 ay kullandım ztn dahada kullanmadım bıraktırdı bana çok şükür 20+5 iz
Edanur_Dilek Sabirsizanne2510 benimde öyle oldu canım kesilmedi kahvemsi pembemsi sürekli lekelensdim kesilmedi yani ilaç bitimine doğru kesilir gibi oldum doktor bıraktırdı sonra asıl adetin basliycak dedi işte bakalım nolur . Seninde uzun kanaman mi vardı ne şikayetin vardı canım?
Sabirsizanne2510 Edanur_Dilek ben hamilryim 6. Haftanın başında başladı bes gündür sürüyor sizi farklı sanırım
Serennak Sabirsizanne2510 Geçmiş olsun🌸 bende de 5 haftalıkken çok büyük kanama alanı oluşdu kan gördüm. 9 haftadayım hala kullanıyorum. Ben iğne falan da kullandım ara ara geliyorfu şu an akıntı yok çok şükür.kanama alanım da küçüldü ama hala kullanıyorum