SudeeDilek 36+3 olduk , 37 de gel demişti doktorum
büyük ihtimalle 1 hafta önden çıkacak
Son günleri özellikle Gece baya sancı olmaya başladı , doktorum 38 de gelir demişti bakalım ne zaman gelmeye karar verir bebeğim , her şey hazır sadece gelmesini bekliyoruz