Merhaba arkadaşlar. Geçen ayın 17 sinde regl oldum. Benim bu ay doktorum yumurtalarımın hiç gelişemediğini söyledi. Ama iki gün önce idrar testi yaptım pozitif çıktı sonra hemen kan verdim değerim 15 geldi. Bugün tekrar baktım ve 54 e yükseldiğini gördüm. Bu artış anlamlı mı sizceee???