Alı Kemal belvıranlıda Mesut beye gıttım hıc memnun kalmadım kısıden kısıye degısır bana dış gebelık olabılır deyıp alttan muayene etti sonra rahım ağzı kanserı ıcın parca almış benim bilgim yoktu başka hastaneye gıdınce ogrendım ıkı gün kanamam oldu bsy olmaz deyıp umursamadı Nurullah beye de gıtttım ondan memnun kaldım ama sehır hastanesine gıdıyorum Mete bertızlıoglu çok çok ıyı bır doktor tavsiye ederim ama randevu bulmak çok zor