


Kızlar merhaba görselde 12+3 doktorum tahminde bulunmadı şuan 17+1 oldum ve Salı günü muayene günüm son tahminleri alayım dedim doğru çakanları etiketleyeceğim😂 (İlk hamile olduğumu öğrendiğimde içime hep erkek doğdu bir kızım var ilk hamileliğimden çok farklı geçiyor ama sonradan kız diye düşünüyorum şuan benim fikrim kız )