İlk dogumumu bundan 2buçuk yıl önce normal yaptım aslında açılmam falan hemen olmuştu ama sadece doğum sırasında ıkınmada çok zorlandım doğuma alındıktan 1 buçuk saat sonra doğum yapmıştım şimdi ise ikinci hamileliğim ama doğumdan çok korkuyorum sanki bir daha öyle doğuramam,o acıyı çekemezmisim gibi geliyor birde bebek kilolu gözüküyor şuan kızımı3215 gram doğum yapmıştım şimdi oğlum3600 gram olmuş bile daha 40 ,hafta olmasına 2 hafta var,napıcam bilmiyorum