Öncelikle herkese merhaba.
Bu platformda en çok doğum hikayeleri için bulundum ve sürecin başından beri çok kontrollü bir hamilelik geçirdim. Her zaman normal doğum yapmak istedim arkadaşlar. Doğuda ikamet ediyorum tayinden dolayı doğum için memleketime Bursa’ya geldim. 37. hafta devlete gitmiştim çok tatlı bir hekimle başladım ki başka bir il’e tayini çıktı. 38. hafta yine devlete başka bir hekime geçtim oda yanlış bilgi ile beni sezeryana zorladı son haftalarımda memleketime geldiğim için ne yapacağımı şaşırmıştım. Eşimde beni üzgün görünce Nilüfer özel doruk hastanesine götürdü görüşürüz durumumuzu anlatırız dedi. Kemal Beyden randevu almış tane tane bize durumu izah etti kemal bey 39 içindesin ben çok bekletmeyi uygun bulmuyorum 40+0 ile en fazla 40+6 olabilir sonrasında ben bu riski alamam dedi. Bizde söylediği tarihte tam 40+0 da Cuma günü hastaneye gittik. Kemal bey hemen başlıyoruz dedi 3 cm açıklığım ve rahim yumuşaklığım vardı birkaç hafta öncesinden beri.
Tabi suni ile başlattılar doğumu sabah saat sekizden saat öğlenden sonra 14′e kadar suni çektim sürekli kemal bey yanıma geldi kontrol etti açıklık sadece 4 cm kadar oldu. Bebek nabzı düşmeye başladı Kemal bey yanıma geldi seni anlıyorum çok normal doğum istiyorsun ama nabız düşüyor ve sende spypintan diye bir hormon yeterli değil açılma olmuyor dedi. Sezeryanı kabul ettim öğlen saat 14′ü 10 geçe ameliyathaneye girişim yapıldı acil sezeryan diye 14:30 da belden uyuşmalı spinal sezeryan ameliyatım gerçekleşti. Ben sezeryandan çok korkuyordum ve en başından beri neden bu kadar önyargılıymışım dedim. 20 dakika içinde herşey bitmişti. Bebeğimin gelmesinin sebebi kordon bağının boynuna dolanması ve aşağı inememesiymiş. Doğduğu gibi ten temasım oldu bebeğimi öpüp kokladım bebeğim önden ben arkasından odamıza çıkarıldım. Doğrusu sezeryan doğum da basitmiş bugün 3 günüm ağrım sızım kalmadı gündelik hayatıma döndüm. Haftalarca toparlanma yatma gibi bir durum da olmadı arkadaşlar. Şimdilik bu kadar sürçi lisan olduysa affola. Sorulacak soruları elimden geldikçe yanıtlarım.