churrosliy 11 kasımda regl oldum dün bitti reglim ne zaman değerlendirmeliyim bebek istiyorum ayın 22sinde ovülasyon başlıyo ama yine size de sormak istedim
Boncukk123 churrosliy hemen ovülasyon temin edip ilk fırsatta başlamanı öneririm cunku herkesin dedıgı gibi düzenli adet gören şu günde yumurtluyor demeleri cok yanlış herkese göre değişiyor bu cunku ovülasyon kullanırsan kac gun pik gördüğünü de bilirsin canım eğer kullanmıcam kesin dersen adet bitiminden sonra gün aşırı ilişki dene
elifsen Yumurtlama, adet düzenli bile olasa asla 14.gün tam olmuyor. Ovülasyon testi ve doktor kontrollü 11.gün yumurtlamıştım ben mesela. En iyi yöntem ovülasyon testi yapmak adet bittikten sonra. Yok ise adet bitince 2 günde bir ilişki