Efnan-97 Merhaba kızlar adetim 8 gün gecikmişti kan değerim 0.100 çıktı ben yine regl olmadım bugün dahil 13 gün gecikti tekrar kan versem mi yarın bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba bana dönüş yaparsanız sevinirim😊
Sinemarya58 Efnan-97 bence bir test yapıp kan verin ben kızımda regl günüme 6 gün falan vardı öğrendim şimdi yine hamileyim 1 gün gecikti sadece test yaptım çıktı ve şok oldum hiç beklemediğim bir hamilelik oldu