hunilimom likapaa53 Ali İmran çok severim çok.hos geliyor kulağa bunu listeme ekleyim ilerde 3. Çocuğu düşünüp yaparsan erkek olursa koyarım 😂😂
HacerEnfal likapaa53 mahir arasa bastım ama kötünün iyisi olarak onu seçtim bu isimler biraz değişik geldi yanlış anlamayın beni kucucuk bebeğe bu isimlerle seslenmek bilemedim ya siz sevdiyseniz bize laf söylemek düşmez ☺
cokbilmismom likapaa53 hepsi çok ağır isimler geldi bana seçemedim valla 🙈 Mahir Aras biraz daha hoş geliyor kulağa
Minigiim-vebenn52 likapaa53 çok ağır olabilir canım sure ismi ya bence başka bir isim düşün Ali ismin yanına çocuklar taşıyamayabiliyo
likapaa53 HacerEnfal benim eşim bu tarz isim seviyor ben atlas çınar yağız çok seviyorum ama beğenmiyor o küçük çpcukta bir gün büyücek tabide dediğim gibi tek benim dediğimde geçerli olmuyor 🥰