berna-24 Zeehraaaa kalça ağrısı olmasa daha iyi olabilirim bence bel kalça vs çok ağrım var ayakta kalınca başlıyor ağrılarım
Gulkaya1712- Halimeo evet öğrendik 2 gün önce kontrolümüz vardı cinsiyetimiz kız ultrasonda hareketlerini görüyoruz ama henüz ben hissedemiyorum 😁
Gulkaya1712- berna-24 kalça ağrısı ve sızısını inanılmaz şiddetli yaşıyorum yattığım yerden eşimin yardımı olmadan kalkamıyorum
SMZmiracle berna-24 kalça ağrılarınız kaçıncı haftada başladı,? Benim üzerinize sağlık,13 cü haftadayım öyle bir bel ağrim varki,doktor kontrolume bile gidemedim.normalmi bu durum ?
Halimeo Ya bana dedi kıza benziyor 15 +4 gittim sonra dedi kordon var önünde tam belli değil acaba doğru çıkar mı
Gulkaya1712- Halimeo banada 14 haftalıkken gittiğinde kıza benziyo demişti ikin gün önce gittiğimde kesin kız dedi doktorlar kemik yapısından bile anlıyo değişmez bence ama bellide olmaz tabi
ilkgozagrim__ 18+3 olucaz 12 den sonra Ama mide yanması çekiyorum 1 haftadır felan soda rahatlatıyor mide bulantısı hala çekiyorum 8. Haftadan beri baş ağrım oluyor arada sağlıkla gelsinde önemi yok bunların kızçem olacak bu arada 🥳🧚♀️💖
SMZmiracle Zeehraaaa maşaAllah rabbim sağlıkla kucaöınıza almayı da nasip etsin Amin rica etaem sorumu cevaplarmısınız,sizin de 13 cü ,14cü haftalarda kasik ağrılarınız oluyormuydu? Özellikle sanki mesanenin olduğu bölge.
Zeehraaaa SMZmiracle oluyordu bel ağrısı da oluyodu çünkü vücuda ağırlık bindikçe ve rahim büyüdukce kaslar geriliyor oda kask ağrısı yapar