Merhaba kızlar size saçma gelebilir bilmiyorum sizde de oluyor mu ama şuan gebeliğim 11 haftalık karnımın alt kısmına uzun uzun elleyince böyle nasıl dim kalp atışı gibi bir şey hissediyorum yani bilmiyorum benim saçmalıgım mı ama önceden hissetmezdim anlamadım yani