Kızlar ğeçen hafta doktora gittim doktora gittiğimde adetime göre 6 haftalıktı ama doktor karından bakınca bebeğı görmedi vajinal yoldan baktı bebeğı gördüğünü söyledi hata eşime bir atış bar bak orda diye göstermış ama tam net değilmiş haftaya belli olur dedi Salı günü gideceğiz ve çok korkuyorum bir kere boş gebelık ğeçirdim normal mı sizce duyulmaması