nursanyildiz Haftamdayim tam gogusumun alt tarafında o kadar şiddetli bir ağrı var ki kafası orda desem değil çünkü son muaynede kafa asagidaydi resmen bazen bağırıyorum açık yaraya tuz basmissin gibi sizde de var mi 36. Hafta kontrolüm var
Sumshn nursanyildiz bende de aynısı var. 2. Gebeliğim ama ilkinde hiç böyle bişey yaşadığımı hatırlamıyorum. Sabit bi noktada değişik bi acı. Asla anlamıyorum neyin sebep olduğunu.
Tugce_gokalp nursanyildiz 3 haftadr aynı durumu bende yaşıyorum bıcak gibi batıyor nefesimi kesiyor en çok da akşamları ve yatınca oluyor uyutmuyor resmen
Meryemp nursanyildiz ben 34. Haftamdayim ve 1 aydır çekiyorum bu ağrıyı doktora sordum kaburgama baskı uyguladığını ve bu ağrının normal olduğunu söyledi ve magnezyum yazdı. Ben bir kere ağladım bile ağrısından dayanamadım ama normalmis yani
Tokyobtl Tugce_gokalp benim de öyle vajinam ağrıyor neden öyle oluyor acaba rahim büyüdün den mi korkuyorum bazen çok
nursanyildiz Meryemp ayy bende durup durup bağırıyorum eşim sürekli korkuyor bu yüzden ama gerçekten ağlanacak bir ağrı ve 9 ay bitene kadar devam ederse vay halimize