İyi akşamlar kızlar 38+4 haftalık gebelik Perşembe günü doğum gerçekleşecek fakat sancı falan yok bebeğin kafası haftasına göre ileride çıkdığı için ve büyük oldugu için Perşembe günü önce Suni sancıyla normal doğumu denicek eğer olmazsa sezeryan gerçekleşicek ama korkum şu Suni sancı çekip inşallah sezeryan olmaz ve o sunı sancı nasıl Bişey şimdiden tedirgin ve korku sardı beni kızlar? 🙄🙄☹️☹️