Hanımlar bu benim 3.hamileliğim 20 haftalık oldu benim iki aydır sağ bacağımda çok kötü ağrı var artık geceleri uyutmayacak kadar şiddetli oldu yatakda dönemiyorum sanki 9 aylık hamileymisim gibi zar zor yerimden kalkıyor yürüyemiyorum doktorum bu kadar ağrı için çok erken fizik tedaviye gözük diyor ne yapmalıyım sizce bu ağrının nedeni nedir ?