Happymm evet maalesef ki kizim kolikti 6.ay da rahatlamisti hergun saatlerce hiç susmadan ağlardı tek başıma uğraşır dururdum.bazi günler hiç birsey yiyemez tuvalete gidemezdim zordu. Şimdi oğlum da çok gazlı ama umarım kolik lige dogru gitmiyordu çünkü kolik bebek gerçekten co kzor yine buna da şükretmek lazım.oglum sürekli ıkınıyor gaz kaka yapsada yazık bebekler ya dert anlatamiyorlar.allah bir an önce sifalarini versin gecsin