hunilimom bende kesinlikle bilmeme taraftarıyım an azından diyorum ya doğaçlama oluyor bişeyler ama bilince oldu mu olacak mı sandım arttı suyun geldi nişanlım geldi ne zaman gelecek diye düşünmek daha kötü daha şimdiden onların derdine düştüm birde tabi doğuma kadar hastanede beklediğin sürede gelen giden herkesin bi bakıp parmaklama olayları tam bir travma benim için