Kızlar iyi akşamlar 3 gün sonra 2. Sezeryanim olucak ilk doğumum çok güzeldi dipinal oldum gaz sancısı yürümede sıkıntı falan yasamadm çok güzeldi herşey ama bu planlı olduğu için biraz korkuyorum sabah 7 de gidicem hastaneye neler yapılıyor hemen doğuma mi alıyorlar bana süreci anlatirmisiniz etrafımdaki herkes ilk kolaysa 2. Daha zor geçer diyolar deneyimli anneler yardımcı olur musunuz.