badem1 inanın o konuda bir bilgim yok. Benim de ilk gebeliğim. Ama muhtemelen kanala girince sancı başlar. Yine de yanlış bilgi vermeyeyim sadece mantıken bakınca öyle gibi.
Düzeltme: şimdi netten baktım da bebek kanala girince 2-4hafta içinde doğum eylemi olur yazıyor. Tabi ne kadar doğrudur doktor daha iyi bilir🤷♀️🤗