Basakakinn bende 39 haftaya girdim.Sadece rahim bölgem de ağrı var hani spor yaparsınız da vücdunuz hamlanır ya öyle bi ağrı.Benim de ilk gebeliğim çok da tecrübesizim.1 hafta önce catı muayenesi oldum normal doğuma yatkınsın dedi doktorum acı da hissetmedim zaten ama acılmam yoktu.Bu hafta yine gidecem bakalım ne olacak