Bebek doğduktan sonra
Aşıları için sağlıkocağı mı çağırıyor ?
Ve her ay kontrolleri için kilo boy vs. İşitme göz gibi muayeneleri kim yönlendiriyor bizi ?
Doğduktan sonra kendimiz mi çocuk doktoru bulup devam ediyoruz. Kim yönlendiriyor ? İlk gebeliğim bilmiyorum :(